...daně, daně, napovíme jak na ně....

Evropský polytechnický institur s.r.o.


Vzdělávací komplex zahájil svojí činnost 11. 3. 1991.

Nejprve poskytovala vyšší odborné vzdělání, od roku 1996 se akreditovala pod NCEA Irsko a od roku 1999 jako soukromá vysoká škola pod českou legislativou. EPI, s.r.o. má svoji vizi. Vize EPI, s.r.o. je vždy aktualizována na začátku nového akademického roku a schválena Valnou hromadou akademické obce na svém zasedání. S vizí jsou seznámeni jak všichni akademičtí a provozní pracovníci EPI, s.r.o., tak všichni studenti. Vize je uveřejněna pro celou komunitu EPI, s.r.o. v adresářové struktuře a každý se k vizi může kdykoliv vyjádřit.

Za tu dobu SOŠ absolvovalo 1 628 maturantů, VOŠ absolvovalo 965 diplomovaných specialistů, pedagogické studium absolvovalo 1188 učitelů a pedagogů, studium pod Irskou akreditací absolvovalo 692 absolventů, a nakonec pod českou akreditací absolvovalo 2 838 bakalářů. MBA úspěšně ukončilo 26 excelentních absolventů. Celkem tedy EPI absolvovalo 5 683 absolventů a celý náš komplex odeslal do života 7 311 absolventů.

K vizi si akademická obec stanovila strategické cíle, které postihují oblasti:

  • vzdělávacích činností, oborových a předmětových didaktik, e-learningových a distančních technologií, studijní dokumentace,

  • rozvoje studijních oborů, jejich propojení s praxí, podpora podniků, z nichž k nám studenti přichází,

  • výzkumu, vývoje, tvůrčí činnosti a publikace pracovníků - především Interní grantový systém.

Tyto cíle jsou v plánovacím systému jednotlivých útvarů vysoké školy implantovány do jejich ročního plánu práce, plánu úkolů na příslušný semestr a na měsíc.

EPI, s.r.o. realizuje svůj didaktický koncept:
Bakalářské studijní obory "Management a marketing zahraničního obchodu" a "Finance a daně" jsou vhodné pro studenty prezenční i kombinované formy. Při jejich realizaci jsou využívány e-learningové technologie i naše zkušenosti z vývoje distanční formy studia. Cílem didaktického konceptu je odpovědět na otázky, které mají být základem vize a mantinely pro konstrukci všech cílů a strategických i provozních dokumentů naší vysoké školy a studijních programů.

Základním východiskem didaktického konceptu naší vysoké školy a tedy i tohoto programu je Delorsova zpráva Mezinárodní komise UNESCO "Čtyři pilíře vzdělávání pro 21. století":

  1. Učit se získávat vědomosti.

  2. Učit se jednat.

  3. Učit se soužití.

  4. Učit se pro život.

K realizaci těchto cílů si stanovila následující obecné cíle:
Při své práci vychází z prognózy toho, co bude náš absolvent potřebovat pro svůj osobní i profesní život za 10 let po skončení naší vysoké školy.

Názorem je, že absolvent v té době bude potřebovat:

  • sociální kompetence pro řízení svého osobního života,

  • schopnost a ochota převzít odpovědnost za sebe a za své okolí,

  • schopnost kvalitně si řídit svůj osobní život,

  • schopnost celoživotního rozvíjení osobnosti a profesních kompetencí,

  • sociální kompetence pro participaci na životě a na řízení komunity,

  • ochotu a schopnost převzít odpovědnost za rozvoj komunity,

  • ochotu a schopnost podílet se na řízení společnosti a určování jejího vývoje,

  • schopnost soužití s ostatními členy komunity a pracovních týmů,

  • profesní kompetence,

  • schopnost komunikace v cizích jazycích,

  • schopnost komunikace (prezentovat a obhájit své názory a návrhy),

  • schopnost práce s ICT,


zdroj: https://edukomplex.cz/index.php/home-4/historie/119-nase-historie

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode